loading...
عربى آسان
عباس زمانی بازدید : 4755 جمعه 09 آبان 1393 نظرات (0)

 

بحث اعداد یکی از مباحث پیچیده ، وسیع و مهم در زبان عربی می باشد و معمولا از فراگیری دقیق آن غفلت می شود و یا در فراگیری با مشکلات و دشواری هایی مواجه می شوند در این پست فایل پاورپوینت آموزش اعداد قرار داده شده و در آن ابتداء نمودار بسیار کلی بحث اعداد و در ادامه به شرح مبسوط مطلب و ارائه قواعد اصلی اعداد پرداخته شده است و از آنجا که نمودار نقش به سزایی در یادگیری سریع و منظم کردن مطالب دارد در پایان نمودار جزئی و دقیق مطالب مطرح شده را می توانید مشاهده کنید برای اجراء فایل پاورپونیت موجود حداقل به Office 2007 نیاز است. فایل را می توانید در ادامه مطلب دریافت نمایید.

امید است که مطلب پیش رو مفید و مورد استفاده قرار گیرد.

دانلود در ادامه

عباس زمانی بازدید : 462 شنبه 26 مهر 1393 نظرات (0)

 

 

 

باسلام و احترام ، مجموعه سریال مختارنامه یکی از قوی ترین سریال های تاریخی ایرانی است که در 40 قسمت در سیما جمهوری اسلامی ایران پخش گردید و پس از مدتی توسط شبکه آی فیلم دوبله و پخش شد که دوبله آن نیز با کمال دقت بوده و به صورت فصیح می باشد. سایت عربی آسان جهت سهولت دسترسی شما زبان آموزان گرامی به این سریال اقدام به تنظیم و نشر مجموعه حاضر در 4 دی وی دی اورجینال کرده است.

مبلغ مجموعه برای ساکنان قم 20000تومان و شهرستانها (+هزینه ارسال) 25000تومان می باشد.

زبان آموزان گرامی جهت خرید و اطلاع از نحوه خرید با شماره 09196630760 تماس بگیرند..

عباس زمانی بازدید : 366 جمعه 30 خرداد 1393 نظرات (2)

 

با سلام

بنا به درخواست و استقبال دوستان از مجله بسیار مفید و علمی آفاق العلم شماره های منتشر شده این مجله در سال 2014 را در اختیار زبان آموزان گرامی قرار میدهیم ، شماره های سال 2013 نیز در آینده ای نزدیک در پستی جداگانه ارائه خواهد شد.

دانلود آفاق العلم 2014

عباس زمانی بازدید : 206 دوشنبه 26 خرداد 1393 نظرات (0)

 

با سلام به تمامی دوستان

سریال درام میوه ممنوعه رو همگی به خاطر داریم که می توان گفت جزء سریال های موفق ایرانی بوده که در سال 1389 از سیمای جمهوری اسلامی پخش شد. و در سال های بعد این سریال به عربی فصیح دوبله و در شبکه آی فیلم پخش گردید. از آنجایی که تعداد زیادی از دوستان و زبان آموزان گرامی تقاضای سریال های ایرانی دوبله شده را داشته اند. در این پست این سریال را جهت خرید و تهیه در اختیار دوستان قرار داده ایم.

مبلغ این مجموعه برای ساکنان قم 5000 تومان و سایر شهرستان ها (+ هزینه ارسال) 8000 تومان می باشد.

جهت اطلاع از نحوه تهیه و خرید با شماره 09196630760 تماس حاصل فرمایید.

عباس زمانی بازدید : 464 چهارشنبه 09 بهمن 1392 نظرات (0)

 

 


با تبریک نزدیک شدن ایام پیروزی انقلاب اسلامی، سرودی بسیار زیبا از خواننده و مداح عرب نزار الدرازی با عنوان هو الخمینی را می توانید از لینک زیر دریافت کنید. متن سرود به صورت زیر نویس در کلیپ وجود دارد و به صورت فصیح می باشد.

دانلود از پیکوفایل

عباس زمانی بازدید : 325 شنبه 21 دی 1392 نظرات (1)

 

 فیلم ملک سلیمان ساخته شهریار بحرانی به گوشه ای از زندگی و نبوت حضرت سلیمان می پردازد که مدت این فیلم 110 دقیقه می باشد و توسط شبکه ای فیلم به صورت فصیح دوبله شده است. در صورت تهیه این فیلم سریال کارتونی دمتم سالمین نیز به صورت هدیه در دی وی دی قرار داده می شود. مبلغ فیلم برای ساکنان قم 5000 تومان و شهرستانها (+هزینه ارسال) 8000 تومان می باشد.

زبان آموزان گرامی جهت خرید و اطلاع از نحوه خرید می توانند با شماره 09196630760 تماس بگیرند..

عباس زمانی بازدید : 1479 جمعه 24 آبان 1392 نظرات (1)

برای همیشه خودتان را از زحمت دانلود فیلم آموزشی عربی خلاص کنید!

به علت درخواستهای فراوان بازدیدکنندگان محترم سایت که به علت کم بودن سرعت اینترنت قادر به دانلود فیلمهای آموزشی و برنامه کودکهای عربی نبودند، سایت عربی برای همه با همکاری سایت عربی آسان اقدام به تهیه یک بسته فیلمهای آموزشی عربی کرده است. این بسته مشتمل بر فیلمها و کارتونهای آموزشی و کمک آموزشی عربی است که با دقت فراوان و رویکرد آموزشی انتخاب شده است. برخی از فیلمهای این مجموعه عبارتند از:

1- مجموعه کامل احلی صباح مع ایمان ( حدود 180 بخش، از شبکه کودکان براعم)

2- سریال کمک آموزشی أنا و اخوتی ( پخش شده از شبکه الجزیره کودکان)

3- مجموعه راوی ( داستانهای جذاب صوتی و تصویری از شبکه الجزیره کودکان  با تاثیر آموزشی بسیار عالی )

4- سریال کمک آموزشی و کمدی تیمور ( شبکه الجزیره کودکان)

5- مجموعه آموزشی کودکان نون و رانیا ( براعم)

6- مجموعه آموزشی دورا عربی

7- برنامه های خبری کودکان ( مناسب برای یادگیری عربی)

8- سریال کارتونی ریمی

9- سریال پلیسی کارتونی قناص

10- فیلمهای علمی، مستند، سخنرانی

و دهها فیلم آموزشی و کمک آموزشی دیگر در شش دی وی دی اورجینال با قیمت مناسب

برای اطلاعات بیشتر و نحوه خرید به ادامه مطلب بروید

عباس زمانی بازدید : 5076 یکشنبه 26 خرداد 1392 نظرات (0)

 

در این پست دو نرم افزار از بهترین نرم افزار های صرف افعال عربی رو در اختیار شما دوستان قرار می دهم که کمک بسیار به سزایی در یاد گیری صرف افعال می کند که هر کدام از نرم افزار ها ویژگی های مخصوص خود را دارند.

نرم افزار تصریف الافعال

از ویژگی های این نرم افزار حجم بسیار پایین آن می باشد و می توان به راحتی نصب و استفاده کرد و همچنین در موقع استفاده با نوشتن صیغه اول فعل می توان سایر صیغه های آن را به صورت مجزا(ماضی ،مضارع ،امر ) مشاهده کرد. اما از نقاط ضعف ان می توان به چینش غیر معمول صیغه ها اشاره کرد که ممکن است مقداری در ابتدای کار نامأنوس باشد. اما در کل برنامه ای بسیار مفید در به دست آوردن صیغه های مختلف افعال می باشد.

دانلود تصریف الافعال ( 302 kb )

 

نرم افزار قطرب

نرم افزار قطرب را می توان قویترین نرم افزار در صرف کردن افعال عربی دانست و دارای نکات مثبت بسیار زیادی می باشد که می توان به ارائه دادن انواع حالات فعل اعم از مجزوم و منصوب و ... و صرف فعل با نون تاکید و انواع اعلال ها در فعل اشاره کرد و همچنین اجرا شدن راحت آن نیز یکی از مزیت های این نرم افزار می باشد. اما نقطه ضعفی که در برنامه قبلی وجود داشت در این برنامه هم موجود دارد اینکه صیغه ها به صورت چینش خاصی آورده می شوند که معمولا برای ما فارس زبانان مآنوس نیستند.

دانلود قطرب ( 5.5 mb )

 

امیدوارم که مورد استفاده شما دوستان زبان آموز قرار بگیرد.

عباس زمانی بازدید : 2543 یکشنبه 25 فروردین 1392 نظرات (0)

 

گاهی اوقات برای به دست اوردن رمان ها و داستان های عربی و یا کتب علمی به زبان عربی کلمات مختلف را در گوگل جستجو میکنیم و ممکن است که در پایان نیز به نتیجه نرسیم. سایت المكتبة العربية یکی از سایتهای ارائه دهنده کتب در قالب pdf می باشد که از بانک کتاب بزرگی برخوردار می باشد و می توان کتب مختلف در موضوعات متفاوت را به راحتی دانلود کرد. و برای دانلود هر کتاب سه لینک دانلود قرار داده و گاهی ممکن است یکی از این لینک ها فعال نباشند. اما معمولا به راحتی می توان این کتب را دریافت کرد.

سایت المكتبة العربية

عباس زمانی بازدید : 2211 جمعه 02 فروردین 1392 نظرات (1)

 

مجموعه داستان های کوتاه قصص العرب داستانهایی با موضوعات اخلاقی و قرآنی و داستان هایی از عرب جاهلی که بر فرهنگ اصیل عربی تکیه دارد توسط نویسنده مشهور عرب ابراهیم شمس الدین در 4 جلد نوشته شده و از ویژگی های این مجموعه دارا بودن مصطلحات و عبارت اصیل و پرکاربرد عربی می باشد که در یادگیری و گسترش دادن دایره لغات نقش به سزایی دارد.

جلد اول

جلد دوم

جلد سوم

جلد چهارم

 

عباس زمانی بازدید : 930 دوشنبه 30 بهمن 1391 نظرات (1)

سایت الحسینی الصغیر مجله ای بسیار زیبا و جذاب، مخصوص کودکان می باشد و دارای محتوایی غنى است این مجله که از طرف تولیت حرم اباعبدالله الحسین(علیه السلام) منتشر و چاپ می شود و دارای ظاهر و مطالبی زیبا و جذابی است و معمولا به صورت ماهانه منتشر می شود و می توان به صورت انلاین ان را مطالعه و همچنین به صورت فایل pdf از ارشیو سایت دانلود کرد. یکی از ویژگی های این مجله متون ادبی و کلمات پرکاربرد است که برای زبان آموزان زبان عربی بسیار مفید است.

مجله الحسینی الصغیر

عباس زمانی بازدید : 709 یکشنبه 29 بهمن 1391 نظرات (0)

 

فرهنگ جامع استخدامات حروف عربی این فرهنگ به بررسی تمامی حروف زبان عربی از جهات 1- استفاده در معاجم 2- آواها 3- صرفی 4- نحوی 5- نوشتاری می پردازد که نکات بسیار مناسبی را در هر بحث ذکر میکند، این کتاب تنها به حروف الفباء می پردازد و تنها حروف مفرد را مورد بررسی قرار می دهد و چاب کشور عربستان می باشد . این کتاب می تواند مورد استفاده دانشجویان رشته ادبیات عرب قرار گیرد و در تحقیقات و... از آن استفاده کنند.

دانلود از پیکوفایل

دانلود از ترین بایت

 

عباس زمانی بازدید : 817 پنجشنبه 19 بهمن 1391 نظرات (1)

مجموعه داستان قصص العالمیة للأطفال شامل سری داستان هایی است که برای اطفال نوشته شده و به همین دلیل کوتاه و دارای متنی روان می باشد و در عین حال از کلمات پرکاربرد نیز استفاده کرده است این مجموعه می تواند برای زبان آموزان دوره مقدماتی و متوسطه بسیار مفید باشد. این سری داستان نوشته احمد نجیب مي باشد و توسط دار الکتاب مصر و لبنان منتشر شده است.

دانلود از پیکوفایل

عباس زمانی بازدید : 2393 جمعه 13 بهمن 1391 نظرات (1)

گاهی اوقلات موقع کار با رایانه نیاز به معجم پیدا میکنیم و فرصت گشتن در کتاب های فرهنگ لغت را نداریم و به دنبال یک معجم انلاین هستیم  سایت الباحث العربی یکی از این معجم های انلاین و نسبتا كامل است که امکان جستجو در 5 مجعم (لسان العرب - مقاییس اللغة - الصحاح فی اللغة - قاموس المحیط - العباب الزاخر) را دارا می باشد و معجم های این سایت عربی به عربی می باشد.

 

سایت الباحث العربی

عباس زمانی بازدید : 740 جمعه 29 دی 1391 نظرات (0)

معمولا زبان آموزان عربی در دسترسی به تمامی قواعد صرفی و نحوي به صورت یکجا و کامل به مشکل بر می خورند و کتاب جامعی که این قاعد را به طور خلاصه و مفید در اختیار آنان قرار دهد یا اینکه یافت نمی شود و یا به سختی قابل دسترس می باشد کتاب معجم قواعد اللغة العربیة یکی از کتابهایی ست که این امکان را در اخیار فعالان در زبان عربی قرار داده است و یکی از مزیت های این کتاب چینش آن بر طبق حروف الفبا می باشد.

امیدوارم که از این معجم کمال استفاده رو ببریم.

 

دانلود از ترین بایت

دانلود از پیکو فایل

عباس زمانی بازدید : 866 چهارشنبه 15 آذر 1391 نظرات (1)

 

نرم افزار کلمه دارای چهار فرهنگ لغت عربی به فارسی ، فارسی به عربی ، لسان العرب و صحاح می باشد.
باشد و اولین فرهنگ لغت عربی موبایل در ایران است که موتور جستجوی بسیار پیشرفته دارد.
این نرم افزار میتواند نیاز دانشجویان و اساتید رشته ی عربی در سطوح مختلف، اساتید و طلاب حوزه های علمیه، دانش آموزان دبیرستان و سایر علاقمندان به زبان عربی را رفع نماید.
فرهنگ عربی به فارسی شامل ۱۰۰۹۱ لغت، فرهنگ فارسی به عربی ۳۳۹۵۳ لغت، فرهنگ صحاح ۳۷۶۴ لغت و فرهنگ لسان العرب ۹۳۲۷ لغت می باشد.

دانلود در ادامه مطلب

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 48
  • کل نظرات : 68
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 33
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 26
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 29
  • بازدید ماه : 52
  • بازدید سال : 291
  • بازدید کلی : 190,577
  • کدهای اختصاصی